جلسه گروه مشاوران ستاد هماهنگی شورایاری با حضور دبیر کل آموزش و پژوهش ستاد هماهنگی دکتر علی شهابی

دکتر علی شهابی: لزوم مدیریت شبکه‌های اجتماعی شورایاری‌ها

اعضای گروه مشاوران ستاد هماهنگی شورایاری ها در هفتمین نشست خود به بررسی و در نهایت تصویب کلیات دستورالعمل مدیریت و عضویت در شبکه‌های اجتماعی شورایاری‌ها پرداختند.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی شورایاری‌ها، صبح امروز، هفتمین نشست از سلسله نشست‌های گروه مشاوران ستاد هماهنگی‌های شورای اسلامی شهر تهران به میزبانی این ستاد و با حضور اعضا در راستای تصویب دستورالعمل مدیریت و عضویت در شبکه‌های اجتماعی برگزار شد.

مدیریت و عضویت در شبکه‌های اجتماعی شورایاری‌ها و هیات امنای محلات شهر تهران، دستور جلسه امروز گروه مشاوران ستاد هماهنگی شورایاری‌ها بود که با کلیات آن موافقت شد.

پیش‌نویس این دستورالعمل که از سوی کارگروه روابط عمومی و آموزش گروه مشاوران تحت مدیریت دکتر میراسماعیلی و دکتر شهابی تهیه شده بود، توسط اعضای حاضر گروه مشاوران به بررسی و تبادل نظر گذاشته شد که در نهایت بعد از اعمال نظرات آنان، با کلیات آن موافقت شد.

همچنین در بخشی از این نشست مقرر شد تا نشست مشترکی بین دبیران مناطق ۲۲ گانه تهران با گروه مشاوران و نماینده مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران در راستای بررسی پرسش‌نامه شورایاری‌ها برای تدوین برنامه پنج ساله شهرداری تهران برگزار شود.