علی شهابی عضو هیأت رئیسه گروه مشاوران شد

دکتر علی شهابی عضو هیأت رئیسه گروه مشاوران شد.

نشست انتخاب هیأت رئیسه گروه مشاوران در حالی با تاکید بر نقش مشاوران در پیش‌برد سایر امور برگزار شد که lمشاوران از آن به عنوان فرصتی برای تصمیم‌سازی و مشارکت‌طلبی نیز یاد کردند.

به گزارش مرکز تعاملات محلی محلوند ستاد هماهنگی شورایاری‌ها، انتخاب رییس گروه مشاوران با حضور مرتضی طلایی، رییس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها برگزار شد که طی آن و بعد از اخذ رای از حاضران…. طالبی نژاد به عنوان رییس این گروه انتخاب شد.
مرتضی طلایی، رییس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها، در بخشی از نشست گروه مشاوران، با تاکید بر این‌که دبیران شورایاری ها باید مشارکت پذیر باشند، اذعان کرد: متاسفانه بسیاری از افراد جامعه به هر بهانه‌ای از مشارکت‌پذیری طفره می روند.
وی با بیان این‌که نگاه من عمل‌گرایانه است، افزود: ما باید کاربردی محور پیش برویم و هدف غایی‌مان این است که سرانجام از دل مردم به‌جایی دست پیدا کنیم.
رییس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها با اشاره به این‌که موضوع یادشده فرصت و بهانه خوبی برای آموزش مشارکت در انواع و سایر امور است، اظهار کرد: مشارکت درکشور ما بد تعریف شده است، بنابراین باید مشارکت در تصمیم‌سازی‌های کشور را آموزش بدهیم و عملی کنیم، از این‌رو می خواهم کارگروه‌های ما در این بخش بسیار فعال باشند.
در ادامه این نشست از بین مشاوران دو نفر برای ریاست و دو نفر برای منشی کاندید شدند که طالبی نژاد با کسب ۱۰ رای در مقابل پنج رای الهیان موفق به کسب بالاترین رای برای ریاست گروه مشاوران شد.
بعد از برگزاری انتخابات گروه مشاوران، طالبی نژاد با بیان این‌که انشاءالله بتوانم پاسخ‌گوی رای اعتماد شما باشم، گفت: من شاگرد مکتب شورایاری‌ها بودم و هستم و خواهم بود. باید بدانیم و باور کنیم که جایگاه شورایاری‌ها بسیار ارزشمند است اما از ظرفیت شورایاری‌ها آن‌طور که باید و شاید استفاده نمی‌شود.
او با اشاره به این‌که به‌طبع موانعی هم هست که انشاءالله بتوانیم آن‌ها را مرتفع کنیم، تاکید کرد: گروه مشاوران باید به یک گروه عملگرا تبدیل شود و این ثابت نمی شود، مگر با کار و تلاش و تاثیرگذاری. به همین خاطر امیدوارم با مشارکت دوستان و رهنمودهای آقای طلایی کار به خوبی و در مسیر درست خود پیش برود.

در ادامه دبیر کارگروه آموزش و پژوهش دکتر علی شهابی با رأی قاطع و بدون مخالف به عنوان منشی و عضو هیات رییسه گروه مشاوران انتخاب شد.